quarta-feira, julho 11, 2007

magical pieces 6


magical pieces 6
Originally uploaded by macati.

Ténis:
Adoro calçar ténis porque são confortáveis e são a minha loucura quando entro numa sapataria… Adoro alguns modelos infantis e pergunto-me porque não os fazem em tamanho para adultos... Eu tenho uma criança dentro de mim! :D
Gosto:
- dos buracos de lado (pés mais frescos!);
- das diversas formas de colocar os atacadores;
- virá-los e apreciar o design da sola;
- as diferentes formas;
- deles com a ponta redonda;
- de comprar meias para combinar ou contrastar.
E também gosto das minhas SANDÁLIAS e BOTAS... (não devia ter lido este magical em voz alta, demasiadas queixas no canto do calçado...)

Trainers:
I love trainers because they’re comfortable and whenever I’m at a shoe shop I drive myself crazy … I love some of kids’ trainers and question myself why they don’t make them in adults size… I’ve got a child in me! :D
I like:
- the holes on the side (fresher feet!);
- the many ways I can put the shoelaces;
- turning them around and appreciate the sole design;
- the different shapes;
- them with round toes;
- buying socks to match or to contrast.
And I like my SANDALS and BOOTS, too… (shouldn’t have read this magical aloud, too many complaints on the shoe corner…)

Enviar um comentário