quarta-feira, setembro 24, 2008

magical pieces 51



Quando era criança eu adoraaaaaaaava ver "Os Marretas" e ainda adoro! Naquela altura a minha personagem preferida era a Miss Piggy... agora gosto de outros... o que eu gostava mesmo de ver era uma estrela diferente (actores, cantores, ...) todas as semanas naquele mundo louco e desejava estar lá também... eu tenho um DVD com 4 episódios (gostaria que vendessem mais) e um deles é com o actor Mark Hamill (Luke Skywalker)... uma enorme surpresa...
A Disney está a fazer um novo filme comos Marretas... enaaaaaaa... embora eu preferia que fizessem uma série semanal...
OBRIGADA, Jim Henson pelas tuas criações maravilhosas!

:::::
When I was a child I looooooved watching "The Muppets" and I still do! Back then, my favourite character was Miss Piggy... now, I like others... what I really liked was watching every week a different star (actors, singers, ...) in that crazy world and wishing that I could be there too... I have a DVD with 4 episodes (I wish there were more for sale) and one of them is with the actor Mark Hamill (Luke Skywalker)... a complete surprise...
Disney is making a new Muppet Show film... yeyyyyyyyy... although I wish they made those weekly Muppets again...
Thank YOU, Jim Henson for your wonderful creations!

as minhas personagens preferidas / my favourite characters

Mark Hamill (Luke Skywalker)...


podem não acreditar mas é verdade: eu costumava cantar o início de "Summertime" (porque só sei o início) mas agora gargarejo "Summertime"... e depois sorrio...

you may not believe in me but it's the truth: I used to sing the beginning of "Summertime" (because I just know the beginning) but now I gargle "Summertime"... and then I smile...

Enviar um comentário